۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

...3

به دلیل اینکه طبع من خیلی گرمه و شدید . هرجیز گرمی نمی تونم بخورم مثل میگو اسفناج انگور بادمجون  گوجه فرنگی و ... والا جوش میزنم اونم بزرگ و وحشتناک و از همه بدتر دردناک  .

تصمیم گرفتم دور چیزهای گرمی خط قرمز بکشم تا یه مدتی بدنم خنکش بشه .  فقط نمیتونم از پنیر بگذرم ! عاشقشم اونم با چای شیرین!

در راستای این هدفم، گردو،  انواع ادویه ها( مثل فلفل ، زعفران و ... )کالباس ، سوسیس و نخود حذف کردم یا خیلی کم می خورم مثلن فلافل که خیلی دوس دارم اما مثل سم میمونه برام.
کلن هرچی که نام بردم دوس دارم . میگو نگوعاشقشم تازه خیلی عالی درست می کنم ولی ...

حالا امروز تصمیم گرفتم فقط سردی بخورم : سه شاخه کرفس بلند خام مثل خرگوش تند تند گاز زدم . آش رشته با ماست . دوساعت بعدش گریپ فوروت +خیار . بعد شام فقط کدو حلوایی آب پز ولی دیگه یه کمی شیره انگور با کدو خوردم تا خیلی بی حال نشم !

ولی موندم که بدنم چقدر داغه ! از لحاظ اینجا و اونجا

هیچ نظری موجود نیست: