۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

کلمه یا لوگو

تا به حال به ارزش کلمه فکر کرده اید ؟
و خدا به آدم کلمه آموخت . که توی قرآن اومده است . به نظرم مهمترین اختراع بشر ابتدا تصویر بعد خط حرف زدن و بیان اندیشه و فکر بود و سرانجام تمدن به وجود آمد . الان هم دوباره به تصویر برگشتیم که فقط با نماد و نشانه ها سریع تر ارتباط برقرار می کنیم تا با یک جمله .
هرکسی کلمات بیشتری می داند بیشتر فکر می کند و اندیشیدن در ذهنش فعال است .
خیلی مهمه که فقط به کلمات باارزش و مثبت و خوب فکر کنیم .

میدونستید چرابعضی از ناشنوایان عصبی هستند ؟! چون کلمه نمی دانند و نمی دونند احساسات و فکر خودشان را بیان کنند گاهی وقتها از احساسات خودشان بی خبر هستند . خیلی بده ! شایدم شنواها هم اینجور باشن . پس بهتره همش دنبال یادگیری و خواندن باشیم حداقل آروم تر میشیم . میدونم مشکلات هس برا هممون هس .

پ.ن :
دیروز برا انجام کاری رفتم اداره . اونجا همش باید لبخند بزنی تا کارتو راه بندازن و ازهمه مهمتر خیلی دوستانه و خودمونی و ریلکس صحبت کنی اونم جایی که از همه جا محدودتره .
در حین انجام کارها یکی از همبازی های دوران کودکی مو دیدم مال بیست سال پیش . همسایه مون بود سابق. که الان کارمند اون اداره شده. حرف زدیم از پسرهای همسایه . خیلی کیف کردیم با حرفهای خاله زنکی ! ولی غیبت نکردیم خداراشکر . همشون خوشگل بودن و پولدار . یکی از یکی بهتر و تحصیلکرده. و بهم اعتراف کردیم که چقدر از اون یا اون یکی فلان خوشمون میومد!

۳ نظر:

Unknown گفت...

بلا بعد از این همه وقت دوست دوران کودکیتو دیدی نشستی در مورد پسرای همسایه حرف زدید؟؟
جالبه ه ه ه
(;

یه دختربلا گفت...

آره دیگه مزه اش به اینه بعداز مدتها بفهمی که او چی شد و یه دیگه زن گرفته یا نه !تازه هورا میکشیدیم وقتی زن نگرفته بود و تو هوا دستمونو بهم می کوبیدیم جلو اون همه ریس و معلمها

سپیده گفت...

آخیییییی
انشاالله زندگیت پر از خاطرات خوب باشه ننه