۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

انسان بودن چقدر سخته و دردناک


هفته قبل بعد از دادن امتحان زبان ، به علت اینکه خیلی خوب جواب ها را داده بودم از اون کتاب های 504 لغت ؛ تصمیم گرفتم که به خودم جایزه بدم !
دنبال فیلم "شاتر" بودم که متاسفانه پیدایش نکردم ولی عقیده دارم ، هرفیلمی به موقعش نگاه می کنم که واقعاً به اون پیام ها نیاز دارم و به نیازهای درونی ام جواب می دهد و توی این دنیا هیچ چیز تصادفی نیست ؛ حتی چیزهاییکه به نظرمون چرنده !
بالاخره از یه پسر دستفروش البته خیلی خوش تیپ و زیبا ،سراغ فیلم های عالی را گرفتم که بهم چند تا پیشنهاد داد ؛ در حین نگاه کردن به کاورهای فیلم ، چیزی که برای من اهمیت داره طراحی کاور هستش ! هرقدر طراحی اش جالب باشه ، حتماً فیلمش خوبه ! شاید برای شما خنده دار باشه ولی برام مهمه و از شروع تیتراژ فیلم نتیجه می گیرم که آیا ارزش داره فیلم ببینم یا نه ! یکی از این طرح ها ، جلب توجه ام کرد چیزی نبود جز فیلم "شهر فرشتگان" . شبکه سه نشون داد ولیپر از سانسور تا حدی که نصفه رهاش کردم .
فوق العاده لذت بردم از دیدنش؛با اینکه مال یازده سال پیش بود.نشان می داد که مقام انسان از فرشته بالاتره و هرکسی نمی تونه و جرات نداره بیاید دنیای ما انسانها.
در یک پلان ، صبح زود هنگام طلوع خورشید ، فرشتگان به نوای آسمان گوش می دادند . پیام غیر مستقیم ، سحرها بیدارشدن تا هنگام طلوع آفتاب تماشا کردن ؛ زیرا در این هنگام ، فضا پر از انرژی مثبت هست و هرچه می خواهید درخواست کنید . در فیلم "بنجامین" با بازی براد پیت هم از این صحنه ها است .
نیکلاس گیج از اون بازیگرهای قدرتمند است که همزمان می تونه نقش فرشته و شیطان را بازی کنه که دلت به حال نزار او بسوزه یا نفرت داشته باشی ازش ؛ نمونه اش فیلم " face off" که با جان تراولتا همبازی بود . می دونستید نیکلاس برادرزاده ی فرانسیس فورد کاپولا هست ؟ زمانی از عموش برای ورود به دنیای سینما ، درخواست نمود ولی با تمسخر عموش مواجه شد ؛ بنابراین اولین کاری که کرد ، تعویض نام خانوادگی اش بود تا به همگان لیاقت خودشو ثابت کنه .


پ.ن : مگ رایان ، قبل از دماغ عمل کردنش، ندیده بودم؛ قیافه اش ملیح بود . دماغشو عمل کرد زیباتر شد ولی وقتی دست به جراحی لب و گونه هاش برد ، خیلی زشت شد ! ندیدم توی فیلم های جید بازی کنه یا من خبر ندارم .

پ.ن : چقدر کیف کردم که راحت و بدون هیچ واسطه ای عکس را مستقیم از این بلاگ گذاشتم !دیگه سیو کنترل پست اون آدرس کپی و از اینها نداشت! درسته خواننده هامو از دست دادم ولی هرچی می گذره از اینجا بیشتر خوشم میاد!


۳ نظر:

فرزام گفت...

منظورت از بهتره چیه؟ یعنی راحت تره؟ فعلا کانادا و استرالیا دراشون وازه هنوز واسه ایرانیا. بستگی به رشته ات و شغلت داره. اگه رشته ات تو لیست تقاضا باشه می تونی بیای که البته اونم شرایط داره. بهم بگو رشته ات چیهو سابقه کارت

اميد يگانه گفت...

سلام دختر بلا
مرسي از اين پست قشنگ سينمايي :)
و تبريك مي گم كه از نتيجه امتحان زبانت راضي هستي ...

sadaf گفت...

خونه نو مبارک چقدر خونه عوض میکنی . ایشالله خونه ی امن و راحتی باشه . ببینم کدوم رایان؟ همون رایان خوش تیپه هنرپیشه ایرانی؟ دماغش عملیه؟