۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

نتیجه هنر خوندن

چقدر خوبه آدم مبانی هنرهای تجسمی و مبادی سواد بصری بلد باشه و خیلی جاها به کارش میاد از نحوه ی کادو پیچی کردن یک هدیه گرفته تا تزیین روی غذا و چیدن میز غذا!
خیلی خوشم میاد تا این کارو بکنم فوری می فهمن کار کیه. با اینکه به هیچ عنوان یک طرح دوبار تکرار نمیشه و سریع در ذهنم میکشم و پیاده میکنم.بیشتر حال کردم که بهم گفتن کلاس آشپزی و سفره آرایی رفتی؟

خداراشکر که با استفاده از رنگ و چیدمان حتی گریم کردن بسیار راحتم و لذت می برم!

ولی خیلی تابلو کردن خود و هنری نشون دادن ، خوشم نمیاد ! به موقعش و به جاش معلوم میشه حتی از طرز راه رفتن!
یادمه یکروز یه پسری رو توی میدون دیدم حدس زدم هنری باشه باهاش حرف زدم دیدم درسته نقاشی میخونه؛ ولی جالب ترش این بود که حدس زده بود کدوم دانشگاه درس خوندم گفت : از طرز پوششت و راه رفتنت معلوم بود!

۳ نظر:

اميد يگانه گفت...

سلام دختربلا
نمي دوني چقدر از ديدن كامنتت خوشحال شدم...ديگه فراموشم كرده بوديااااااا
خدارو شكر كه خوبي و آفرين به اينهمه استعداد و توانايي...بهت تبريك مي گم دوست بسيار بسيار عزيزم :)

سپیده گفت...

سلام ننه
خسته نشدی از اسباب کشی؟
چشم خانوم هنرمند درست کردیم آدرسو...
از زیبایی های نیوزلند هم در قسمت بعدی ان شاالله

داروگ گفت...

سلام
تو بلاگ بستنی داغ بودم از اینجا سر در آوردم!
آخ ! گفتین مبادی سواد بصری یاد کتاب ا.داندیس افتادم.
نمی دونین چه اشکی از من این کتاب سر امتحان در آورد.
وقتی می خوندمش احساس می کردم به یه خنگ بالفطره تبدیل شدم.
هیچ خاطره خوشی از این کتاب و از این اسم ندارم.
آخرین پستم بی ربط به این پستتون نیست. خوشحال می شم سر بزنید.
سبز باشید و برقرار[گل]